1.Skazani na shawshank
2.Za wszelką cenę
3.Mroczny Rycerz
4.Batman - Początek
5.Choć goni nas czas
6.Bruce Wszechmogący
7.Wanted - Ścigani
8.Siedem
dorobek duży, a ocena filmwebu nie zawsze adekwatna do wartości filmu, proszę o podpowiedzi co obejrzeć
Czy stworzył jakaś wybitna, wymagającą nieprzeciętnego warsztatu rolę o której nie wiem?
Owszem zagrał nieźle w Skazanych, Brusie i Robin Hoodzie oraz bdb w Se7en, ale coś poza tym?
oto moje najlepsze i najgorsze lub najsłabsze filmy prosze wpisywac swoje
TOP 10
01. Siedem
02. Bez przebaczenia
03. Skazani na Shawshank
04. Za wszelką cenę
05. Mroczny rycerz
06. Batman - Początek
07. Chwała
08. Gdzie jesteś, Amando
09. Choć goni nas czas
10. Amistad
TOP 10 (NAJGORSZE /...
kojarzy ktos film z tym aktorem akcja rozgrywała sie na jakiejs farmie/pustyni więził w domu młoda dziewczyne dopóki nie stała się porządną kobietą
Kolekcja duetów aktorskich pokaźna.
2009 - Invictus - z Mattem Damonem
2009 - Maiden Heist - z Christopherem Walkenem
2007 - Bucket List - z Jackiem Nicholsonem
2007 - Evan Almighty - ze Steve'm Carellem
2006 - Lucky Number Slevin - z Benem Kingsley'em
2006 - Contract - z Johnem Cusackiem
2005 - Danny the Dog...
Jw. Jakie jest wasze TOP 10 aktorów?
Moja subiektywna lista: Od razu mówią, że ekspertem kina nie jestem, kieruję się jedynie
swoimi uczuciami odnośnie danego aktora.
1. Robert De Nrio
2.Jack Nicholson
3.Samuel L Jackson
4.Jason Statham
5.Denzel Washington
6.Robin Williams
7.Bruce Willis
8.Al...