1.Światła stadionów 7/10
2.Królestwo 6/10
3.Gorzej być nie może 5/10
4.Witajcie w dżungli 4/10
5.Hancock 3/10
Berg jest świetny. Oglądałem z nim komedię Corky Romano - zagrał świetnie (cały film jest the best). Sprawdził się także jako reżyser Witajcie w dżungli i przede wszystkim jako reżyser The Kingdom - to jeden z moich ulubionych filmów. Świetny gość!
Zauważyliście podobieństwo między nim, a trenerem norweskiej kadry skoczków narciarskich? (Alexander Stöckl) :P
haha Hank go wyśmiał że nakręcił film o statkach :D
Potem Pokłócili i pobili się o dziewczynę z przeszłości.
Czy ktokolwiek wierzy, że ten człowiek nie doprowadzi do gwałtu legendarnego dzieła Franka Herberta? Bo ja nie wierzę! Skoro Lynch sobie nie poradził, to jakim cudem on da radę? I to z zapowiedzianą kategorią wiekową PG-13 i skupieniu się na przygodowej formie filmu?
The horror... the horror...
kurde, też tak czasem macie że was ktoś irytuje po prostu zwyczajnie z wyglądu? :D bo mnie pan Berg strasznie! Nie wiem, ma coś takiego że mnie wkurza
Gość z wyjątkiem Hancocka i połowicznie Ocalonego zaliczał spektakularne wtopy finansowe w tym szczególnie w USA. Królestwo, Deepwater Horizon, Ocalony czy Patriot days są moim zdaniem rozlazłe i irytujące. Narracja identyczna bez emocji jak w dokumencie - bez umiejętności budowania napięcia, o które aż się w tym...
mnie mocno ubawił. Zamiast brać się wcześniej za kontynuację, musiał niestety realizować wątpliwe Battleship.
Ten Peter Berg to chyba zażyły patriota, bo kręci zazwyczaj filmy o amerykańskim heroizmie i itp.
Typowe filmy pod amerykańską publikę, nie am co sie dziwic facet uwielbia caoutry, baselball, msl, grill itp i itd.
W każdym filmie czuć ta Amerykańszczożń, nawet w samej muzyce.
Co do jego filmów, na prawde udane było...